miercuri, 26 ianuarie 2011

Pentru ca tu...

Pentru ca esti asa cum te-am cunoscut,pentru ca nu te-ai schimbat,pentru ca nu mi-ai aratat o alta fata,pentru ca mi-ai demonstrat ca e bine sa te indragostesti pana peste urechi de cineva care stii sigur ca nu te va face sa suferi,pentru ca esti OM si pentru ca stii sa arati asta.Pentru ca imi place totul la tine,vocea ta,privirea ta,felul cum mergi,cum mananci,cum te porti,felul cum vorbesti cu cei din jur,felul cum ma privesti si felul in care ma faci femeie.Pentru ca nu am mai simtit niciodata atata caldura ca cea pe care mi-o daruiesti tu,pentru ca nu mi-a mai batut inima ca nebuna pentru nimeni,pentru ca nu am tanjit niciodata atat de mult dupa cineva cum tanjesc dupa tine.Te iubesc pentru ca imi place vocea ta dimineata si felul in care ma iei in brate,felul in care imi cuprinzi mijlocul si felul in care ma mangai,pasiunea cu care ma saruti si dragostea pe care ti-o vad intiparita pe chip.Pentru ca vrei sa pari un dur,pe care nu il impresioneaza nimic si pentru ca stiu ca asta e doar o masca pe care o porti pentru a nu parea vulnerabil in fata mea,pentru ca stiu ca ma iubesti mult,pentru ca tii mult la mine si la ce avem desi vrei sa lasi impresia ca nu te intereseaza.Te iubesc pentru ca imi place ca te lasi tachinat si imi raspunzi la fel,pentru ca in jocul nostru de-a soarecele si pisica e atata dragoste cat nu mi-as fi imaginat vreodata.Pentru ca orice discutie banala se transforma intr-un vulcan care erupe si apoi intr-o impacare pasionala de iertaciuni si declaratii.Te iubesc pentru ca stii sa fii barbat intr-un fel aparte,ca atitudinea ta ma face sa ma simt mandra ca pot fi demna de un om ca tine.Te iubesc pentru ca ma vrei langa tine,intr-un fel care ma face sa ma gandesc la viitor,la batranete si la o viata linistita,pentru ca ma motivezi si imi dai aripi sa visez la mai mult,la mai bine,la altceva.Pentru ca imi place cum tipi la mine si te infoi in pene ca un cocos furios si te calmezi asemenea unui balon dupa ce te induiosez cu vorbele si cu naivitatea mea,cu supunerea mea de femeie care iubeste si care se lasa iubita.Te iubesc pentru ca stii sa te joci cu mine atunci cand ma simt copil,ca faci din mine o femeie puternica,o luptatoare,pentru ca in tine am mai presus de toate un prieten,un confident,un sfaruitor,un iubit,un amant,un viitor sot.Te iubesc pentru ca esti toate astea pentru mine si pentru ca niciodata in viata asta nu o sa mai am nevoie de altcineva.Imi furnizezi toata fericirea de care am nevoie pentru a spune ca traiesc cu adevarat.Esti totul pentru mine,esti tot ce mi-am dorit,esti jumatatea aia pe care toata lumea o cauta dar foarte putini o gasesc.Ma faci sa ma simt pretuita,importanta,ma faci sa simt ca sunt centrul universului doar cand imi faci complimentele de care doar eu am parte(pentru ca tu nu le faci gratis),pentru ca ma faci constienta de valorile mele si de ceea ce pot.Te iubesc pentru ca pentru mine esti ceea ce nu ai fost,nu esti si nu vei fi pentru altii:esti unic!Unic…pentru ca eu mi-am luat rabdarea suficienta de a te cunoaste si de a stii cat valorezi si ce insemni cu adevarat.Insemni mult si valorezi mult!Ma bucur ca esti al meu si ca te pot pretui asa cum doar eu stiu sa o fac…Pentru toate astea eu…TE IUBESC LA NEBUNIE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu